Subject: Mer Jolt???
From: IC <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked], [email-masked]
Date: Mon, 30 Sep 1996 20:44:10 +0100

Hej allihopa!!!!

På allmän begäran kör jag en repris för jolt beställningar.

Denna gången kan jag erbjuda:

Jolt flak 140:- (24 st 33 cl burkar)

Mountain Dew 160:- (24 st troligen 33 cl burkar (kan vara 35,5 cl om det
blir amerikanska burkar) 

Beställer gör ni genom att replaya på detta mail eller till mig
personligen. Betalar gör ni lämpligen så fort som möjligt och helst
innan leverans.

MvDh / IC
------------------------------------------------------------------
Patrik "IC" Hansson                             Tel: 0457 - 66 474
Villa Viola
372 38 RONNEBY                                      Din Joltfixare
------------------------------------------------------------------
Sender: [email-masked]
Date: Mon, 30 Sep 1996 20:44:10 +0100
From: IC <[email-masked]>
Organization: JoltCola
X-Mailer: Mozilla 3.0 (X11; I; Linux 2.0.15 i586)
MIME-Version: 1.0
To: [email-masked], [email-masked], [email-masked]
Subject: Mer Jolt???
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
Content-Length: 687

Hej allihopa!!!!

På allmän begäran kör jag en repris för jolt beställningar.

Denna gången kan jag erbjuda:

Jolt flak 140:- (24 st 33 cl burkar)

Mountain Dew 160:- (24 st troligen 33 cl burkar (kan vara 35,5 cl om det
blir amerikanska burkar) 

Beställer gör ni genom att replaya på detta mail eller till mig
personligen. Betalar gör ni lämpligen så fort som möjligt och helst
innan leverans.

MvDh / IC
------------------------------------------------------------------
Patrik "IC" Hansson                             Tel: 0457 - 66 474
Villa Viola
372 38 RONNEBY                                      Din Joltfixare
------------------------------------------------------------------